טבעי לי

על עכברים ואנשים – איך לעצור את המרדף המתמשך ולהשיג את האושר. חלק שני

הרבה פעמים אנו חושבים שאם נשיג משהו או נעשה פעולה מסוימת – אז נהיה שמחים, מאושרים ועולמינו יהיה טוב יותר. האם זה באמת נכון?

ספרים רבים נכתבו על דרכים להשגת עושר ואושר. המהדורה הראשונה של ספרו של נפוליאון היל "חשוב והתעשר" יצאה בשנות 1920, ומאז פורסמו אינספור ספרים בנושאים אלו כגון "אבא עשיר, אבא עני", "מי הזיז את הגבינה שלי" ואפילו הסרט וסדרת סרטי "הסוד" עוסקים בכך. אפשר לקרוא את הספרים האלו ולקבל מהם רעיונות מעשיים. אך היישום שלהם בפועל ובשטח תלוי בכם! זאת הבחירה שלכם אם ליישם את הידע הרב, או להמשיך להתלונן על המצב הקיים.

בהמשך למפורט בחלק הראשון, חשוב להבין שאושר ושמחה זה עניין של החלטה ובחירה. אז תשאלו: "אני בוחרת להיות עצובה?" "אני בוחר לכעוס?". באופן מסוים, התשובה היא: כן! אם הסתיים קשר עם בחור שמצא חן בעינייך אז זה בסדר שאת עצובה יום, יומיים או שבוע (תלוי כמה זמן הקשר נמשך וכמה נקשרת אליו). אך אם את עצובה יותר מחודש, וזה מחלחל לשאר התחומים: את פחות מרוכזת בעבודה, פחות מדברת עם חברות – אז זה הזמן לעצור ולהבין שהעצב לא משרת אותך! הוא מעכב אותך מלמצוא זוגיות חדשה! זאת עניין של בחירה לשים דברים מאחוריך ולהמשיך הלאה – לטובתך!

אפשר להחליט שמהיום בוחרים ברגשות חיוביים ולא שליליים! יש הרבה כלים שיכולים לסייע בכך:

  • אם עצב זה רגש המאפיין אותך – נסי פרחי באך העוזרים להתמודד עם עצב. מפורט בחלק הראשון וגם השני.
  • אם אתה חש פחד או חרדה – יש גם פרחי באך העוזרים לטפל בכך. פרטים בכתבה.
  • אפשר לקרוא כתבות שיתנו לך השראה וגם כלים מעשיים לשיפור המצב. לדוגמה הקטגוריות של העצמה אישית באתר וורט נט כוללת כלים מעשים וידע רב שיעזרו לך בהעצמה האישית.
  • אם את חשה חסרת בטחון בגלל דימוי גוף שלילי – קראי את הכתבה הראשונה וגם השנייה המתמקדות בכך. קטגוריית טבעי לי כוללת מגוון רחב של כתבות העוזרות להתמודד עם רגשות שליליים כגון כעס, חרדה ועצב ועוסקות גם בתזונה בריאה ואורח חיים מאוזן.
  • אפשר גם לפנות לייעוץ אצל איש מקצוע כגון נטורופת, מאמן או כל מטפל אחר שיוכל לעזור להפוך את הרגשות השליליים לחיוביים. 

חשוב להבין שנהיה שמחים כאשר נראה את כל הטוב שקיים בחיינו כבר כעת, ונכיר תודה על מה שכבר קיים. חשוב לראות את הטוב שכבר קיים כעת – ולא רק מה רק אם נשיג מישהו או משהו..

הכרת תודה

  • דרך מעולה ומומלצת להודיה היא לכתוב כל לילה ממש לפני השינה 5 דברים שאתם מודים עליהם. זה יכול להיות דברים פשוטים כמו: "הספקתי ללכת לסופר". "אכלתי אורז מלא היום וזה היה טעים 😊" "התעוררתי בבוקר…" אם אתם רוצים אפשר לכתוב גם 10 דברים טובים כל פעם, אך רק אם זה בא לכם בקלות ובכיף. כך הולכים לישון עם הכרת תודה, ובשאיפה גם עם חיוך על הפנים (אפילו קטן 😊) ומקווים שזה ישפיע על שינה טובה שאחריה נקום עם כוחות טובים שיעזרו לנו להשפיע לטובה על סביבתנו, עבודתנו, חברינו ומשפחתנו.
  • מומלץ גם לכתוב 5 דברים (רצוי אחרים) בבוקר יחסית סמוך לקימה. כך המוח עדיין "רענן" וגם "משמר" את האנרגיות החיוביות שקמנו איתם…
  • ג'וליה קמרון מציעה בספרה "דרך האומן" להתחיל כל בוקר בכתיבה של 3 דפים במחברת. זה הזמן לפרוק ולשחרר את כל הכעסים, התסכולים ושאר הרגשות השליליים. הנייר סופג הכל, הוא לא נעלב, אפשר לכתוב הכל. לא לקרוא את מה שקוראים. כשהוצאתם את זה מהמערכת שלכם – זה נגמר. אם אתם רוצים אפשר לקרוע או לשרוף את הדפים כדי לחזק את תחושת השחרור. כאשר מרפים מהרגשות השליליים יותר קל לראות את ה- "חצי כוס המלאה", להנות תודות למה שכבר קיים, ולהמשיך להשיג את מה שעוד רוצים עם כוחות חיוביים!

בהצלחה רבה! אני מאמינה בכם ובכן!

נועה רול היא נטורופתית המתמחה בתזונה בריאה וחשיבה חיובית

תגיות
הצג עוד

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
סגירה
סגירה